Kaikkea lastenkutsuille…

Tänään 20 % alennusta kaikesta, syötä koodi BF2020 kassalla.
Hinnat sis. ALV:n

ASIAKASPALVELU

Jos tarvitset apua tai jos sinulla on tuotetta koskeva kysymys, ota meihin yhteyttä. Asiakaspalvelu vastaa kaikkiin kysymyksiin maanantaista torstaihin kello 10–18.00 ja perjantaisin klo 10–17. Lounastauko on 13.–13.30. Puhelin 09 4245 0052

Voit halutessasi lähettää kysymyksen sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@synttarikuningas.fi

Alempana sivulla on usein kysyttyjä kysymyksiä sekä ohjeet siitä, miten palautat tuotteen

Synttärikuningas.fi-sivustoa ylläpitää W&G Handel AB (556966-3494) (ALV-tunniste FI27539591)

Toimitus:

Onko teillä fyysistä kivijalkamyymälää?

  •  Meillä ei valitettavasti ole fyysistä myymälää, vaan toimimme verkossa. Kaikki tuotteet lähetetään päävarastoltamme ruotsista, josta toimitus kestää noin 3-7 päivää. Sivuillamme oleva osoitteemme on Suomessa sijaitseva palautusvarastomme osoite. Emme säilytä tuotteita tässä osoitteessa.

Miten tilaukseni toimitetaan?

  • Tilauksesi toimitetaan postinumeron perusteella lähimmälle noutopisteelle, jolla on tilaa.

Onko tilaukseni lähetetty? 

  • Saat meiltä sähköpostin seurantalinkin kera, kun tilauksesi on lähetetty. Viesti lähetetään automaattisesti suoraan pääkonttoriltamme, joten viestin lähettäjänä näkyy W&G Handel.

Voitteko lähettää tilaukseni pikatoimituksena?  

  • Express toimitus ei valitettavasti ole mahdollista, mutta teemme kuljetusyhtiön kanssa aina parhaamme, jotta paketti toimitetaan mahdollisimman pikaisesti.

Palautus:

Haluan palauttaa tilaukseni – miten toimin?

  • Voit palauttaa tilauksesi 30 päivän sisällä vastaanottamisesta. Palautuspaketin postikulut ovat asiakkaan vastuulla. Suosittelemme aina lähetystavaksi seurantatunnuksellista pakettia, jolloin voit seurata paketin kulkua. Käsittelemme palautuksesi 2 arkipäivän sisällä palautuksen saapumisesta varastollemme. Tähän saattaa tulla pieni viive, mikäli varastollamme on ruuhkaa. Palautukset tulee lähettää alla olevaan osoitteeseen:

Synttärikuningas

Koivuvaarankuja 2

01640, Vantaa.

Pakettiin merkittävä puh. 040 720 1294

Tuotteiden vaihtaminen ei valitettavasti ole mahdollista. Mikäli haluat vaihtaa tuotetta, tulisi edellinen tuote lähettää palautuksena ja tehdä uudelle tuotteelle uusi tilaus verkkokaupastamme.

HUOM: Noudathan paketin ja lähetäthän sen takaisin palautuksena, sillä noutamattomana palautuneista paketeista veloitamme 20 € palautuskulut.

Tilaukseni toimitettiin liian myöhään, enkä tarvitse tuotteita enää – mitä teen?

  • Jos paketti toimitettiin liian myöhään, etkä tarvitse enää tuotteita, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@synttärikuningas.fi

Voinko palauuttaa koko tilauksen tai vain osan tilauksestani?

  • Voit palauttaa joko koko tilauksen tai vain osan tuotteista, kunhan tuotteita ei ole otettu käyttöön. Sinulla on 30 päivää aikaa lähettää palautus tilauksen vastaanottamisen jälkeen. HUOM: Hygieniasyistä peruukit voidaan palauttaa vain, mikäli ne ovat 100% käyttämättömiä ja niiden sinetti on koskematon.  

Palautan tilaukseni, mutta Klarnan laskussani on pian eräpäivä - mitä teen?

  • Jos olet palauttanut tuotteita, etkä halua maksaa laskua ennen kuin palautus on käsitelty, voit asettaa laskusi palautuksen ajaksi taukotilaan olemalla yhteydessä Klarnaan täällä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Reklamaatiot:

Yksi tilaukseni tuote oli vaurioitunut vastaanottaessani sen - mitä teen?

  • Jos olet vastaanottanut vaurioituneen tai virheellisen tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@synttärikuningas.fi. Muistathan kirjoittaa viestiin myös kuvauksen vaurioista tai virheestä, tilausnumerosi ja liittää kuvan. Asiakaspalvelumme auttaa sinua, jotta löydämme ongelmaan parhaan mahdollisen ratkaisun. 

Olen vastaanottanut väärän tuotteen - mitä teen?

  • Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@synttärikuningas.fi. Laitathan viestiin mukaan tilausnumerosi, kuvan saamastasi väärästä tuotteesta, sekä tiedon mikä tuote tilauksesta jäi puuttumaan.

Saamastani paketista puuttui tuotteita - mitä teen?

  • Jos tilauksestasi puuttui tuotteita, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@synttärikuningas.fi. Laitathan viestiin mukaan tilausnumerosi, sekä tiedon mikä tuote paketista puuttui.  

HUOM: Kakkukuvat saattavat joskus päätyä paketin pohjan reunuksen alle, joten tarkistathan paketin pohjan ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotteisiin liittyvät kysymykset:

Olen kiinnostunut tuotteesta, jota ei ole juuri nyt varastossa. Milloin sitä on taas saatavilla?

  • Jos olet kiinnostunut loppuunmyydystä tuotteesta, voit tilata ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta on taas saatavilla. Voit tilata ilmoituksen loppuunmyydyn tuotteen sivulta kohdasta "Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen varastossa".