• ILMAINEN TOIMITUS YLI 60 € TILAUKSIIN
  • TOIMITUSAIKA 4-6 ARKIPÄIVÄÄ
  • 30 PÄIVÄN PALAUTUSOIKEUS

ASIAKASPALVELU

Jos tarvitset apua tai jos sinulla on tuotetta koskeva kysymys, ota meihin yhteyttä. Asiakaspalvelu vastaa kaikkiin kysymyksiin chatin ja sähköpostin kautta maanantaista torstaihin kello 10–18.00 ja perjantaisin klo 10–17.

Voit halutessasi lähettää kysymyksen sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@synttarikuningas.fi

Alempana sivulla on usein kysyttyjä kysymyksiä sekä ohjeet siitä, miten palautat tuotteen

Synttärikuningas.fi-sivustoa ylläpitää W&G Handel AB (556966-3494) (ALV-tunniste FI27539591) 

Toimitus: 

Onko Synttärikuninkaalla fyysistä kivijalkamyymälää?

  •  Meillä ei valitettavasti ole fyysistä myymälää, vaan toimimme verkossa.

Miten tilaukseni toimitetaan?

  • Tilauksesi toimitetaan postinumeron perusteella lähimmälle noutopisteelle, jolla on tilaa.

Onko tilaukseni lähetetty? 

  • Saat meiltä sähköpostin seurantalinkin kera, kun tilauksesi on lähetetty. Viesti lähetetään automaattisesti suoraan pääkonttoriltamme, joten viestin lähettäjänä näkyy W&G Handel.

Voitteko lähettää tilaukseni pikatoimituksena?  

  • Express toimitus ei valitettavasti ole mahdollista, mutta teemme kuljetusyhtiön kanssa aina parhaamme, jotta paketti toimitetaan mahdollisimman pikaisesti.

Palautus: 

Haluan palauttaa tilaukseni – miten toimin?

Tuotteiden vaihtaminen ei valitettavasti ole mahdollista. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, tulisi tilattu tuote lähettää palautuksena ja tehdä uudelle tuotteelle uusi tilaus verkkokaupastamme.

HUOM: Noudathan paketin ja lähetäthän sen takaisin palautuksena, sillä noutamattomana palautuneista paketeista veloitamme 20 € palautuskulut. 

Tilaukseni toimitettiin liian myöhään, enkä tarvitse tuotteita enää – mitä teen?

  • Jos paketti toimitettiin liian myöhään, etkä tarvitse enää tuotteita, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@synttärikuningas.fi

Palautan tilaukseni, mutta Klarnan laskussani on pian eräpäivä - mitä teen?

  • Jos olet palauttanut tuotteita, etkä halua maksaa laskua ennen kuin palautus on käsitelty, voit asettaa laskusi palautuksen ajaksi taukotilaan olemalla yhteydessä Klarnaan täällä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/  

Reklamaatiot: 

Yksi tilaukseni tuote oli vaurioitunut vastaanottaessani sen - mitä teen?

  • Jos olet vastaanottanut vaurioituneen tai virheellisen tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@synttärikuningas.fi. Muistathan kirjoittaa viestiin myös kuvauksen vaurioista tai virheestä, tilausnumerosi ja liittää kuvan. Asiakaspalvelumme auttaa sinua, jotta löydämme ongelmaan parhaan mahdollisen ratkaisun. 

Olen vastaanottanut väärän tuotteen - mitä teen?

  • Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@synttarikuningas.fi. Laitathan viestiin mukaan tilausnumerosi, kuvan saamastasi väärästä tuotteesta, sekä tiedon mikä tuote tilauksesta jäi puuttumaan. 

Saamastani paketista puuttui tuotteita - mitä teen?

  • Jos tilauksestasi puuttui tuotteita, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@synttärikuningas.fi. Laitathan viestiin mukaan tilausnumerosi, sekä tiedon mikä tuote paketista puuttui.  

HUOM: Kakkukuvat saattavat joskus päätyä paketin pohjan reunuksen alle, joten tarkistathan paketin pohjan ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotteisiin liittyvät kysymykset: 

Olen kiinnostunut tuotteesta, jota ei ole juuri nyt varastossa. Milloin sitä on taas saatavilla?

  • Jos olet kiinnostunut loppuunmyydystä tuotteesta, voit tilata ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta on taas saatavilla. Voit tilata ilmoituksen loppuunmyydyn tuotteen sivulta kohdasta "Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen varastossa".